Siirry sisältöön
Chatbot Pack
  • Palvelukokemus
  • Teknologia
  • Henkilöstö
  • Integraatiot
  • Hinnoittelu
  • Yhteystiedot
  • Blogi
  • Suomi
    • English
    • Deutsch
    • Svenska
    • Tiếng Việt

Vuorovaikutuksen uusi aikakausi

Chatbotit ovat nimitys joukolle teknologioita, joiden avulla tietokone ymmärtää normaalia ihmisten kieltä. Chatbotit kommunikoivat useimmiten web chatin tai pikaviestinten kautta, mutta ne voidaan integroida kaikkiin ohjelmistoihin tai niitä voidaan käyttää puheella.

Lataa raportti nyt

Chatbot useilla eri alustoilla

Chatbot toimii useilla eri alustoilla, kuten verkkosivuilla, pikaviestimissä ja yritysten sisäisen viestinnän väylissä räätälöidysti.

Yritykselle räätälöity botti

Erilaiset botit kunkin yrityksen tarpeisiin. Introbotti tervehtii asiakasta ja tekee alustavan arvion asiakaspalvelijan tarpeesta. Tiedonhakubotti ottaa tarvittavia yhteyksiä tietojen hakemiseksi eri tietokannoista jne. Yhteysbotti tekee muutoksia rajapintojen kautta, kuten muuttaa salasanoja. Stand-alone-bottia käytetään sellaisenaan esim. yhteydenottopyyntöjen keräämiseen.

Chatbottimme on saatavilla useilla eri kielillä

Chatbot käyttää kielten tuottamiseen ja ymmärtämiseen useita omia ja kolmannen osapuolen kehittämiä kielimoduuleita, jotka valitaan botin käyttökokemusten perusteella.

Lue lisää chatboteista

Lue blogimme

Chatbotin vuorovaikutusmallit

Chatbot voi olla reaktiivinen, proaktiivinen tai ennakoiva. Proaktiivinen botti ottaa aktiivisesti yhteyttä asiakkaaseen. Ennakoiva botti aktivoituu asiakkaan pyynnöstä ja ennakoi käyttäjän toimia.

Chatboteistamme kysyttyä

Mikä siis on chatbot?

Chatbot on virtuaalinen palvelin, joka vastaa käyttäjien kysymyksiin.

Mitä kieliä tuette?

Edistyneet kieliominaisuudet ovat käytettävissä suomeksi ja englanniksi.

Perusominaisuudet ovat käytettävissä yli 30 kielellä, mukaanlukien arabia, kiina, ranska, saksa, espanja, portugali, unkari, puola, romania, venäjä, viro, ruotsi, filippino, vietnam, hollanti, tsekki, italia, japani, somalia ja korea. Yksi chatbotin hienous onkin, että se voi palvella asiakkaita useilla kielillä.

Miten Kworkin Chatbot Pack eroaa muista ratkaisuista?

Chatbot Pack on modulaarinen yritysratkaisu. Kokonaisuus rakennetaan asiakaskohtaisesti ja integroidaan yrityksen järjestelmiin.

Mitä moduuleja on valmiina?

Alusta on vahvan kehitystyön alla ja uusia moduuleja luodaan jatkuvasti. Käytännössä kaikki toteutukset sisältävät myös asiakaskohtaisia moduuleja. Ota yhteys myyntiimme ja pyydä Chatbot Packin referenssiarkkitehtuuri lukeaksesi ajantasaisesta tilanteesta.

Mitä alustoja tuetaan?

Tällä hetkellä meillä on käyttövalmis tuki seuraaville alustoille: useimmat verkkochatit, sähköposti, Cortana, Facebook Messenger, Kik, Microsoft Teams, Skype, Skype for Business, Slack, Telegram, tekstiviestit. Käyttöalustamme on kuitenkin rakennettu siten, että se voidaan integroida kaikkiin chat-sovelluksiin.

Mitkä ovat yrityksen integraatiot?

Chatbot Pack kutsuu yksityisiä asiakaskohtaisia integraatioita yritysintegraatioiksi. Tähän voi kuulua tilausten täyttämistä ja logistiikkajärjestelmiä asiakkaiden edessä oleville chatboteille tai sisäisille järjestelmille henkilökunnan käyttöön.

Linkedin
Twitter
Instagram

Lue lisää chatboteista

  • Palvelukokemus
  • Teknologia
  • Hinnoittelu
  • Yhteystiedot
  • Chatbotit -blogi
  • Chatbot -työpaikkoja
  • Chatbotit eri toimialoilla
  • Chatbot-caset

Suosituimmat

  • Chatbot suomeksi
  • Botti FAQ
  • Ohjelmistorobotiikka ja chatbotit
  • Suomenkielinen chatbot
  • Chattbottien tietoturva
  • Chatbot vs ihminen
  • Mikä se chattibotti on?
  • Chatbottien teknologia