Siirry sisältöön
Chatbot Pack
  • Palvelukokemus
  • Teknologia
  • Henkilöstö
  • Integraatiot
  • Hinnoittelu
  • Yhteystiedot
  • Blogi
  • Suomi
    • English
    • Deutsch
    • Svenska
    • Tiếng Việt

Kiitos yhteydenotostasi!

Jatka blogiin

Kaikki chat- ja pikaviestinkokemukseen

icon17.png

Huippuunsa viritetty monikielinen tekoäly

Kaikki tekoälyt eivät ole samanlaisia, vaan tunnistusprosenteissa on isoja eroja. Integraatiotuemme avulla botti voi myös hyödyntää reaaliaikasta tietoa.

Innostavia keskustelukokemuksia

Palvelumuotolussa rakennetaan innostavia keskustelukokemuksia. Chat on ainutlaatuinen vuorovaikutteinen sisältölaji, joka vaatii uudenlaista otetta sisällöntuotantoon.

Osaava
chat-henkilöstö

Sopivat koulutukset ja henkilöstö chat-kokemuksen luomiseen niin asiakaspalvelun kuin kielianalytiikan, integraatioiden ja palvelumuotoilun osaajia.

Ota yhteyttä

Miten alkuun?

1 Käyttökohteet

Tunnistetaan tavoitteet ja potentiaaliset käyttökohteet. Todennetaan hyödyt nopeilla kokeiluilla.

2 Sisällöt ja käyttökokemus

Asiantuntijoidenne haastattelun pohjalta voidaan laatia chat-asiakaspalvelun käsikirja, tyyliopas, sekä keskustelunomaiset sisällöt chatboteille.

3 Automaatio ja tekoäly

Rakennetaan tarvittavat lisäkielimallit, ja opetetaan tekoäly tunnistamaan käyttäjän aikomukset, toiveet ja määritteet. Integroidaan chat-tekoäly asiakaspalveluunne.

4 Oikeat henkilöresurssit

Resurssoidaan chat-henkilöstö ja tekoälyn jatkuva ylläpito. Tarjoamme henkilöt joko palveluna, tai koulutamme oman henkilöstönne.

Lue lisää blogistamme

Lisää kirjoituksiamme löydät myös englanninkielisiltä sivuiltamme www.chatbotpack.com

Chatbot-terminologian esittely

Chatbot-projekti käytännössä

Chatbotin monet eri käyttötarkoitukset

Customer Journey, Touchpoints and Chatbots When Booking Services

Why Chatbot is Necessary for Businesses and When Do We Need Them?

How to Automate Facebook Customer Support on Your Facebook Page?

What is a chatbot? – Introduction to chatbots 2019

3 Ways to Use Chatbots in the Legal Industry

Linkedin
Twitter
Instagram

Lue lisää chatboteista

  • Palvelukokemus
  • Teknologia
  • Hinnoittelu
  • Yhteystiedot
  • Chatbotit -blogi
  • Chatbot -työpaikkoja
  • Chatbotit eri toimialoilla
  • Chatbot-caset

Suosituimmat

  • Chatbot suomeksi
  • Botti FAQ
  • Ohjelmistorobotiikka ja chatbotit
  • Suomenkielinen chatbot
  • Chattbottien tietoturva
  • Chatbot vs ihminen
  • Mikä se chattibotti on?
  • Chatbottien teknologia