Ota meihin saadaksesi oman bottisi
Lisätietoja chatboteista
Chatbot-terminologian esittely
Chatbot on ihmisille paluu perinteisiin kommunikaation muotoihin: teksti ja ääni. Nämä ovat keskusteluissa tyypillisesti käytettäviä viestintäväyliä, joten voidaan puhua myös keskustelevista käyttöliittymistä (engl. conversational user

Chatbot-projekti käytännössä
Chatbot-projektin kriittisin vaihe käydään heti alussa, kun määritellään millainen chatbot halutaan rakentaa. Kaiken keskiöön tulee asettaa loppukäyttäjä ja lähteä pohtimaan, kuinka hänelle voidaan tarjota parempaa

Chatbotin monet eri käyttötarkoitukset
Chatbot on hyvin monikäyttöinen väline automatisoimaan organisaation palveluita. Käyttömahdollisuuksia on runsaasti, mutta tärkeintä pohtia mikä voisi juuri teidän palveluita parantaa kustannustehokkaasti. Chatbot voi tuoda apua

Customer Journey, Touchpoints and Chatbots When Booking Services
Customers generally tend to use online searches to book services. This may include anything from holidays, events, appointments, and courses to personal services. In the

Why Chatbot is Necessary for Businesses and When Do We Need Them?
What are Chatbots? Simply put, chatbots are computer programs or apps that can have or at least mimic a real conversation. They are used in

How to Automate Facebook Customer Support on Your Facebook Page?
Having a Facebook page for your online business not only helps you contact customers easily. It also gives them fast access to your products and